Cosul meu

0

Produsele comercializate pe site-ul www.acomarket.ro sunt insotite de garantia oferita de producator. In cazul in care, in urma achitionarii unui produs, intampinati orice problema tehnica, va rugam sa ne contactati prin intermediul mailului la adresa office@acomarket.ro si sa ne furnizati o copie a facturii de achizitie si o prezentare a problemei aparute (eventual insotita de o poza a produsului in cauza). In plus, va rugam sa ne transmiteti si adresa de unde poate fi ridicat produsul. In cel mai scurt timp vom contacta furnizorul pentru a stabili impreuna cu acesta modalitatea de rezolvare a problemei aparute, dupa care vom trimite curierul la adresa transmisa de dvs pentru a ridica produsul in cauza. Ulterior, il vom trimite la producator in vederea expertizarii si, in functie de rezultatul expertizei, produsul urmeaza sa fie inlocuit sau returnat catre dvs. In momentul in care aflam rezultatul expertizei, va vom contacta telefonic pentru a vi-l prezenta. In cazul in care produsul prezinta vreun defect de fabricatie, transportul retur va fi suportat de noi. In cazul in care raportul expertizei nu indica un defect de fabricatie si dvs doriti sa va returnam produsul, contravaloarea transportului cade in sarcina dvs.